0item(s)

Nu aveti produse in cosul de cumparaturi.

Product was successfully added to your shopping cart.
cod: PS2193
  • Preţul neglijenţei de A. W. Tozer
  • Preţul neglijenţei de A. W. Tozer

Preţul neglijenţei

Fii primul care lasa o impresie

Cod produs: PS2193

Autor: A. W. Tozer
Editura: Perla Suferintei
15,00 RON

Disponibilitate: In stoc

Detalii

Categorie: carti crestine, A W Tozer carti, viatra crestina practica


Strigătul copilăresc după fericire poate deveni o reală capcană. Oamenii se pot înşela cu uşurinţă pe ei înşişi cultivând o bucurie religioasă fără o viaţă neprihănită care să corespundă acesteia. Niciun om nu ar trebui să-şi dorească să fie fericit dacă nu este sfânt. El ar trebui să-şi consacre eforturile pentru a căuta să cunoască şi să facă voia lui Dumnezeu, lăsând în seama lui Hristos problema fericirii lui. Am o sugestie pentru cei care iau toată această chestiune în serios. Du-te la Dumnezeu şi fă o înţelegere cu El.


Spune-I că dorinţa ta este să fii sfânt cu orice preţ, şi apoi cere-I să nu-ţi dea niciodată mai multă fericire decât sfinţire. Când sfinţenia ta îşi pierde strălucirea, fie ca şi bucuria ta să slăbească. Şi cere-I să te facă sfânt, indiferent dacă eşti fericit sau nu. Fii sigur că, în final, vei fi la fel de fericit pe cât eşti de sfânt; însă deocamdată, fie ca întreaga ta ambiţie să fie aceea de a L sluji pe Dumnezeu şi de a fi asemenea lui Hristos. Dacă vom lua poziţia aceasta, ne putem aştepta să cunoaştem o nouă treaptă a purificării lăuntrice şi, fiindcă Dumnezeu este Cine este, e mai mult decât probabil să cunoaştem de asemenea o nouă treaptă a fericirii, însă o fericire care izvorăşte dintr-o părtăşie mai intimă cu Dumnezeu, o fericire superioară, lipsită de egoism şi eliberată de atracţiile fireşti ale cărnii.



    Mă tem că o mulţime de favoruri sunt făcute cu atâta lipsă de bunăvoinţă, încât nu se mai pot numi favoruri, ci jigniri la adresa persoanelor care le primesc. Majoritatea dintre noi au trăit, la un moment dat, experienţa dureroasă de a fi determinat să te simţi mic în urma unui favor de care ai avut parte, făcut cu un aer superior sau cu un zâmbet tolerant. Noi, creştinii, ar trebui să urmărim şi să ne rugăm pentru harul nepăsării când ajutăm un prieten. Am cunoscut câteva persoane care au fost în stare să facă un favor în aşa fel încât să creeze sentimentul că ei înşişi au fost cei favorizaţi. O asemenea artă pe cât este de rară, pe atât este de frumoasă. Ar trebui să o cultivăm cu mai multă grijă.



    Dispreţul faţă de o fiinţă umană este un afront la adresa lui Dumnezeu aproape la fel de grav ca idolatria, fiindcă în timp ce idolatria este lipsă de respect pentru Dumnezeu Însuşi, dispreţul este lipsă de respect pentru fiinţa creată după chipul Său. Dispreţul spune unui om: „Prostule! Nu eşti bun de nimic. Pentru mine, persoana ta nu are absolut nicio valoare.” Cel care se face vinovat de o asemenea apreciere a fiinţei umane este un om rău în întregime; şi asta din mai multe motive. Dispreţul este un sentiment care poate apărea doar acolo unde este multă mândrie. Eroarea în judecata morală care subestimează un alt om provine întotdeauna din eroarea că acel om se supraestimează pe sine. Omul dispreţuitor se apreciază prea mult din motive neîntemeiate. Părerea sa înaltă despre sine nu se bazează pe poziţia lui ca fiinţă creată după chipul lui Dumnezeu; el se apreciază pentru virtuţi închipuite pe care nu le are.



    Probabil că ne apropiem de o vreme în care cei ce sunt de partea Domnului vor fi constrânşi să se retragă din talmeş-balmeşul religios şi să formeze un grup de credincioşi care să insiste asupra doctrinei nou-testamentare şi asupra practicii nou-testamentare. Templul aşteaptă să fie curăţat. Ar trebui să ne rugăm zi şi noapte până când are loc acest eveniment fericit.


    Doamne drag, de acum înainte refuz să concurez cu oricare dintre slujitorii Tăi. Ei au congregaţii mai mari decât a mea. Foarte bine. Mă bucur de succesul lor. Ei au daruri mai mari. Foarte bine. Aceasta nu stă în puterea lor sau în a mea. Sunt recunoscător cu umilinţă pentru darurile lor mai mari şi pentru darurile mele mai mici. Mă rog doar să pot folosi pentru gloria Ta darurile modeste pe care le am. Nu mă voi compara cu nimeni, nici nu voi încerca să-mi clădesc respectul de sine observând în ce domenii aş putea să-l întrec pe cutare sau cutare în lucrarea Ta sfântă. Prin aceasta tăgăduiesc absolut orice vrednicie proprie. Nu sunt decât un rob netrebnic.


Cu bucurie mă duc la coada clasei şi mă consider cel mai neînsemnat din poporul Tău. Dacă greşesc în felul în care mă judec pe mine însumi şi chiar mă subestimez, nu vreau să ştiu lucrul acesta. Îmi propun să mă rog pentru alţii şi să mă bucur de prosperitatea lor ca şi cum ar fi a mea. Şi chiar este a mea, dacă este a Ta, fiindcă ce este al Tău este şi al meu şi chiar dacă unul plantează şi altul udă, doar Tu eşti Acela care faci să crească.

 

Cuprins

 


    1. Preţul neglijenţei
    2. Serviciul creştin de înmormântare are nevoie de reformă
    3. Trebuie să avem credinţă adevărată
    4. Teologie lirică
    5. Călăuza Hobab
    6. Despre fratele Laurenţiu
    7. Nivelul nostru scăzut de entuziasm moral I
    8. Nivelul nostru scăzut de entuziasm moral II
    9. Dumnezeu ne iubeşte în Fiul Său
    10.Sfinţenia personală este primordială
    11.Să nu le luăm ca de apucat
    12.Viaţa creştină are două faţete
    13.Consideraţiile economice ucid religia
    14.Rugăciunea schimbă oameni - şi lucruri
    15.Trei factori care fac o faptă să fie bună
    16.Niciun creştin nu ar trebui să simtă dispreţ
    17.Trebuie să avem o mentalitate bisericească
    18.Avem nevoie să fim eliberaţi de teama firească
    19.Nu trebuie să ne fie teamă să privim
    20.Integrare sau repudiere?
    21.Despre provocare
    22.Credinţă sau imaginaţie
    23.Avem parte de o trezire a religiei adevărate? Partea I
    24.Avem parte de o trezire a religiei adevărate? Partea II
    25.Avem parte de o trezire a religiei adevărate? Partea III
    26.Avem parte de o trezire a religiei adevărate? Partea IV
    27.Avem parte de o trezire a religiei adevărate? Partea V
    28.Avem parte de o trezire a religiei adevărate? Partea VI
    29.Fără competiţie
    30.Trebuie să gândim drept dacă vrem să fim drepţi
    31.Nu Moise, ci Avraam
    32.Valoarea unui cămin bun
    33.De ce suntem căldicei în privinţa întoarcerii lui Hristos?
    34.Despre omiterea strofei a treia
    35.Să înfruntăm adevărul
    36.Ce dă fiori unui om?
    37.Binecuvântările lui Dumnezeu se găsesc pe „Calea”
    38.Păcatul care pleacă ultimul
    39.Astfel de oameni înţelepţi sunt prea puţini
    40.Sigur! Plăteşte acel impozit
    41.Legea liderului

  1. Fii primul care lasa o impresie

Ce parere aveti despre acest produs?

LIVRAREA COMENZILOR / COLETELOR

 

Magazinul nostru livreaza comenzi / colete in Romania si oriunde in lume prin:

 

Livrare in Romania:

Posta Romana (oriunde in Romania), cu ridicare de la Oficiul Postal de care apartineti.

Curier Rapid GLS (oriunde in Romania), cu livrare direct la domiciliul sau locul dvs de munca.

Pentru curier rapid, NU se percepe taxa pentru kilometri suplimentari. Taxa este unica indiferent de greutate, rambus sau locatie.

 

Livrare in strainatate:

Posta Atlassib;

Tabita Tour;

Posta Romana Internationala Clasica;

Posta Romana Internationala Rapida (EMS);

Curier Rapid International GLS;

 

Costuri

 

- Costurile de livrare sunt suportate de catre client sau de catre magazinul nostru atunci cand exista promotii sau gratuitate la costurile de livrare;

- Taxele de transport difera in functie de operatorul cu care se efectueaza livrarea (Posta Romana, Curier Rapid, etc), in functie de greutate si rambus;

- Pentru livrarea in strainatate, costurile difera in functie de tara si de greutate;

- Costurile de transport sunt calculate si afisate automat de catre sistemul nostru, in momentul adaugarii produselor in cos;

- In strainatate livram numai dupa ce in prealabil clientul a platit costul produselor si taxele de transport.

Magazinul nostru are integrata o modalitate de afisare in mod automat a costurilor de livrare atat pentru Romania cat si pentru strainatate.

Pentru a afla costurile de transport aferente comenzii dvs, plasati o comanda, alegeti tara si modalitatea de livrare si sistemul nostru va calcula automat costul livrarii.

Va multumim!

MODALITATI DE PLATA

 

Magazinul nostru va ofera posibilitatea sa platiti prin cele mai diverse metode. Alege orice modalitate de plata ti se potriveste de mai jos. Modalitatile de plata de mai jos, va vor fi afisate in momentul in care plasati comanda.

 

1. Plata rambus - platesti cand ridici coletul fie de la oficiul postal de care apartii (pentru livrarea prin Posta Romana), fie de la curier (pentru livrarea prin curier rapid);

2. Plata prin transfer bancar - platesti de la banca prin ordin de plata sau online prin transfer bancar. De preferat pentru clientii din strainatate.

La plasarea comenzii pe site ti se va afisa aceasta modalitate de plata. Odata selectata ti se va deschide o casuta in care vei primi automat toate detaliile pentru plata prin transfer bancar (IBAN-ul contului, numele bancii, etc)

3. Plata online cu cardul - platesti online cu cardul de oriunde esti;

4. Plata prin Western Union - optiune valabila doar pentru clientii din strainatate. Optiunea ti se va afisa in mod automat numai daca ai ales pentru livrare o alta tara decat Romania. Odata selectata aceasta optiune, ti se va afisa in mod automat un mesaj in care vei primi toate detaliile necesare pentru transferul banilor prin Western Union;

5. Plata prin MoneyGram - optiune valabila doar pentru clientii din strainatate. Optiunea ti se va afisa in mod automat numai daca ai ales pentru livrare o alta tara decat Romania. Odata selectata aceasta optiune, ti se va afisa in mod automat un mesaj in care vei primi toate detaliile necesare pentru transferul banilor prin MoneyGram.

Va multumim!

Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la:

Telefon: 0746.451.355

              0762.017.078

       

 

POLITICA DE RETUR

 

In conformitate cu dispoziţiile OG nr. 130/2000, art. 4, alin.b: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.

Magazinul nostru a extins termenul de retur la 30 de zile calendaristice.

Magazinul nostru verifica cu grija fiecare produs pe care il pregateste in vederea expedierii catre cumparatori. Dar, in cazuri exceptionale in care produsele expediate au diferite defecte acestea vor fi returnate si inlocuite cu altele fara defect. Daca produsele sufera deteriorari in urma transportului, magazinul nostru va retrimite un colet nou cu alte produse pe cheltuiala noastra.

Cumparatorul are dreptul sa solicite schimbarea produsului cu unul conform, sau poate solicita returnarea banilor. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista pe stoc, se va restitui contravaloarea lui.

Pentru ca produsele returnate sa fie inlocuite cu altele conforme, plata transportului intra in responsabilitatea noastra.

Daca un produs oferit de magazinul nostru este diferit fata de descrierea lui de pe site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de Garantie si Retur a produselor, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

Orice reclamatie privind produsele livrate va fi adusa la cunostinta noastra in maxim 24 de ore de la primirea comenzii. Magazinul nostru o va solutiona in maxim 3 zile din momentul solicitarii.

In cazul in care coletul nu a ajuns in buna stare la dumneavoastra sau produsele prezinta defecte, clientul poate cere returnarea banilor, dar nu si despagubiri suplimentare. Cheltuielile aferente returnarii produselor intra in responsabilitatea vanzatorului.

Va multumim!