0item(s)

Nu aveti produse in cosul de cumparaturi.

Product was successfully added to your shopping cart.
cod: LF0036
  • De ce Doamne? de Anne Graham Lotz

De ce Doamne?

Fii primul care lasa o impresie

Cod produs: LF0036

Autor: Anne Graham Lotz
Editura: Life Publishers Romania
20,00 RON

Disponibilitate: In stoc

Detalii

Pune-ti increderea în Dumnezeu chiar si atunci cand nu-L întelegi Aceasta nu este o întrebare pe cat este strigătul inimii – un strigăt de durere, nedumerire, manie, chin. Toti avem aceste stări – chiar săptămani sau luni – cand trecem prin unul dintre aceste momente pline de suferintă care ni se par prea mult pentru a mai putea indura. Cand cei inocenti suferă, cand oamenilor buni li se întamplă lucruri rele, cand pornesc războaie, cand au loc atacuri teroriste, cand loveste boala, cand moartea ne bate la usă atunci ne întrebăm:De ce a trebuit să se întample aceasta? De ce nu a intervenit Dumnezeu? De ce nu îmi răspunde Dumnezeu? De ce nu mi-a dat Dumnezeu ce i-am cerut? De ce nu face Dumnezeu o minune? De ce eu? Anne Graham Lotz stie cum e să te intalnesti cu acest gen de întrebări în mijlocul necazului si a confuziei. Pe o perioada de optsprezece luni un uragan i-a nimicit o parte din casă, un foc a mistuit cabinetul de medicină dentară al sotului său, părintii ei au fost internati în spital de mai multe ori si fiul ei a fost diagnosticat cu cancer. Acest tumult de încercări a lăsat-o pe Anne fără respiratie si întrebările si-au făcut aparitia din plin. Dar a invins prin credintă, si cuvintele întelepte pe care le-a găsit în Biblie au fost îndeajuns de puternice ca să o treacă cu bine prin probleme. Această carte scrisă cu drag, este adresata tututor celor care, precum ea, au rugăciuni la care nu au primit răspuns. Anne împărtăseste acea întelepciune care isi are radacinile in una dintre cele mai lipsite de sperantă întamplări din Noul Testament – moartea lui Lazăr. Nu este o carte cu răspunsuri artificiale sau de încurajare. De fapt nu este deloc o carte cu răspunsuri. Este o carte despre Răspuns. (continuarea pe coperta din spate). Autoarea a înteles că întrebările noastre, de cele mai multe ori, sunt plansete de necaz- noi am ajuns să punem la indoiala faptul că Dumnezeu ne poate ajuta sau că vrea să ne ajute. Referindu-se exact la această îndoială, Anne ne indruma printre aceste întrebări către Cel al cărui răspuns neschimbat nu este „Deoarece” ci „Eu sunt”... Eu sunt cu tine. Eu sunt constient de ceea ce faci. Eu sunt plin de iubire si te iubesc. Încrede-te în mine! „Cand întrebăm De ce? avand o inimă coplesită de suferintă, răspunsul etern al lui Dumnezeu este „Isus”. În momentele cand nu putem vedea scopul Său trebuie să avem încredere în inima Sa plină de iubire!” – Anne Graham Lotz. Poti să iti pui încrederea în Dumnezeu atunci cand în jurul tău se întamplă tot felul de necazuri – cand durerea este atat de mare si îndoiala atat de mare încat e imposibil să vezi un scop în ele? Poti să faci astfel, spune autoarea si conferentiara Anne Graham Lotz, dacă vezi imaginea de ansamblu a ceea ce Dumnezeu este, la scopul Său si la cat de mult Îi pasă Lui de copii Săi. Portretizand, în felul ei obisnuit, autoobservatii atente din propria viată si din viata Mariei, Martei si a lui Lazăr din Evanghelia după Ioan, Anne ne spune cum Dumnezeu poate utiliza încercările agonizante si năucitoare pentru cresterea noastră si spre gloria Sa . . . si cum, între timp, poti afla pacea în prezenta Sa. Această scriere plină de dragoste si de mila este o mărturie vie a puterii si sfinteniei lui Dumnezeu – iar „Încrede-te în Mine” nu este doar cel mai bun răspuns al lui Dumnezeu la întrebările noastre ci si cel mai bun mod de a ne trăi viata.

  1. Fii primul care lasa o impresie

Ce parere aveti despre acest produs?

LIVRAREA COMENZILOR / COLETELOR

 

Magazinul nostru livreaza comenzi / colete in Romania si oriunde in lume prin:

 

Livrare in Romania:

Posta Romana (oriunde in Romania), cu ridicare de la Oficiul Postal de care apartineti.

Curier Rapid GLS (oriunde in Romania), cu livrare direct la domiciliul sau locul dvs de munca.

Pentru curier rapid, NU se percepe taxa pentru kilometri suplimentari. Taxa este unica indiferent de greutate, rambus sau locatie.

 

Livrare in strainatate:

Posta Atlassib;

Tabita Tour;

Posta Romana Internationala Clasica;

Posta Romana Internationala Rapida (EMS);

Curier Rapid International GLS;

 

Costuri

 

- Costurile de livrare sunt suportate de catre client sau de catre magazinul nostru atunci cand exista promotii sau gratuitate la costurile de livrare;

- Taxele de transport difera in functie de operatorul cu care se efectueaza livrarea (Posta Romana, Curier Rapid, etc), in functie de greutate si rambus;

- Pentru livrarea in strainatate, costurile difera in functie de tara si de greutate;

- Costurile de transport sunt calculate si afisate automat de catre sistemul nostru, in momentul adaugarii produselor in cos;

- In strainatate livram numai dupa ce in prealabil clientul a platit costul produselor si taxele de transport.

Magazinul nostru are integrata o modalitate de afisare in mod automat a costurilor de livrare atat pentru Romania cat si pentru strainatate.

Pentru a afla costurile de transport aferente comenzii dvs, plasati o comanda, alegeti tara si modalitatea de livrare si sistemul nostru va calcula automat costul livrarii.

Va multumim!

MODALITATI DE PLATA

 

Magazinul nostru va ofera posibilitatea sa platiti prin cele mai diverse metode. Alege orice modalitate de plata ti se potriveste de mai jos. Modalitatile de plata de mai jos, va vor fi afisate in momentul in care plasati comanda.

 

1. Plata rambus - platesti cand ridici coletul fie de la oficiul postal de care apartii (pentru livrarea prin Posta Romana), fie de la curier (pentru livrarea prin curier rapid);

2. Plata prin transfer bancar - platesti de la banca prin ordin de plata sau online prin transfer bancar. De preferat pentru clientii din strainatate.

La plasarea comenzii pe site ti se va afisa aceasta modalitate de plata. Odata selectata ti se va deschide o casuta in care vei primi automat toate detaliile pentru plata prin transfer bancar (IBAN-ul contului, numele bancii, etc)

3. Plata online cu cardul - platesti online cu cardul de oriunde esti;

4. Plata prin Western Union - optiune valabila doar pentru clientii din strainatate. Optiunea ti se va afisa in mod automat numai daca ai ales pentru livrare o alta tara decat Romania. Odata selectata aceasta optiune, ti se va afisa in mod automat un mesaj in care vei primi toate detaliile necesare pentru transferul banilor prin Western Union;

5. Plata prin MoneyGram - optiune valabila doar pentru clientii din strainatate. Optiunea ti se va afisa in mod automat numai daca ai ales pentru livrare o alta tara decat Romania. Odata selectata aceasta optiune, ti se va afisa in mod automat un mesaj in care vei primi toate detaliile necesare pentru transferul banilor prin MoneyGram.

Va multumim!

Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la:

Telefon: 0746.451.355

              0762.017.078

       

 

POLITICA DE RETUR

 

In conformitate cu dispoziţiile OG nr. 130/2000, art. 4, alin.b: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.

Magazinul nostru a extins termenul de retur la 30 de zile calendaristice.

Magazinul nostru verifica cu grija fiecare produs pe care il pregateste in vederea expedierii catre cumparatori. Dar, in cazuri exceptionale in care produsele expediate au diferite defecte acestea vor fi returnate si inlocuite cu altele fara defect. Daca produsele sufera deteriorari in urma transportului, magazinul nostru va retrimite un colet nou cu alte produse pe cheltuiala noastra.

Cumparatorul are dreptul sa solicite schimbarea produsului cu unul conform, sau poate solicita returnarea banilor. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista pe stoc, se va restitui contravaloarea lui.

Pentru ca produsele returnate sa fie inlocuite cu altele conforme, plata transportului intra in responsabilitatea noastra.

Daca un produs oferit de magazinul nostru este diferit fata de descrierea lui de pe site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de Garantie si Retur a produselor, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

Orice reclamatie privind produsele livrate va fi adusa la cunostinta noastra in maxim 24 de ore de la primirea comenzii. Magazinul nostru o va solutiona in maxim 3 zile din momentul solicitarii.

In cazul in care coletul nu a ajuns in buna stare la dumneavoastra sau produsele prezinta defecte, clientul poate cere returnarea banilor, dar nu si despagubiri suplimentare. Cheltuielile aferente returnarii produselor intra in responsabilitatea vanzatorului.

Va multumim!