0item(s)

Nu aveti produse in cosul de cumparaturi.

Comenzi telefonice: 0746 451 355 | 0762 017 078 | comenzi@librariamaranatha.ro

Product was successfully added to your shopping cart.
cod: KE5000

Intrebarea care nu dispare niciodata: De ce?

Fii primul care lasa o impresie

Cod produs: KE5000
Autor: Philip Yancey
Editura: Kerigma
22,00 RON

Disponibilitate: In stoc

Detalii

Categorie: carti crestine viata practica de credinta
 
 O continuare a cartii "Unde este Dumnezeu cand sufar?" 
 
GASIREA UNUI SENS IN MIJLOCUL SUFERINTEI In cartea sa, devenita clasica, "Unde este Dumnezeu cand sufar?", Philip Yancey ne dadea voie sa ne indoim, ne prezenta motivele pentru care nu trebuie sa abandonam credinta si ne dezvaluia mai multe cai practice prin care putem sa ne apropiem de cei ce sufera. 
 
Acum, la treizeci si cinci de ani de la publicarea primei sale carti, Yancey reia intrebarea "De ce, Dumnezeule?" in trei locuri reduse la tacere de calamitatile care le-au devastat. La un moment dat, toti ne vom confrunta cu incercarea credintei despre care vorbeste Yancey aici, si vom cauta mangaierea si speranta despre care tot el vorbeste. 
 
Da, avem motive sa ne punem, iarasi, intrebarea care nu dispare niciodata: Unde este Dumnezeu cand sufar? Si Yancey ne conduce iarasi la credinta, atunci cand aceasta ne este pusa la incercare in modul cel mai dur cu putinta. 
 
PHILIP YANCEY este editor la revista Christianity Today. El a scris treisprezece carti care au fost premiate cu Medalia de Aur a ECPA, doua dintre acestea fiind rasplatite de catre aceeasi organizatie si cu titlul de Cea mai buna carte a anului. Acestea sunt "Tulburatoarele descoperiri ale Harului" si "Isus pe care nu L-am cunoscut". Patru dintre cartile lui s-au vandut in peste un milion de exemplare. Yancey locuieste impreuna cu sotia lui in Colorado. 
 
UN AJUTOR REAL SI PRACTIC PENTRU CEI CE AU NEVOIE DISPERATA DE EL Cateodata, buletinele de stiri devin insuportabile. Iarasi un tsunami, un cutremur, o inundatie, un incendiu sau un razboi. Dar de indata ce inchidem televizorul, suna telefonul si suntem anuntati ca cineva a nascut un copil mort sau ca altcuiva i-a revenit cancerul. Unde esti, Dumnezeule? intrebam. Unde esti? Yancey exploreaza Intrebarea cu ajutorul unor oameni din intreaga lume. 
 
In Newtown, Connecticut, scena atacului armat de la scoala elementara Sandy Hook, soferul unei ambulante spune: "Noi toti cei de la unitatea de pompieri si de pe ambulanta suntem voluntari. Am vazut multe lucruri ingrozitoare, dar pentru asa ceva nu eram pregatiti -- nimeni nu este."
Intrebarea revine in Japonia, unde un tsunami urias a distrus sosele, a rupt poduri si a daramat
cladiri. 19.000 de oameni au murit atunci.
 
 Indreptandu-se spre alta parte lumii, Yancey cerceteaza Intrebarea in fosta Iugoslavie, la Sarajevo, unde a izbucnit un razboi civil sangeros in care au fost ucise 11.000 de persoane, printre acestea femei si copii.
 
Toti cei care va intrebati unde este Dumnezeu in timpul suferintelor extreme, sau unde a fost Dumnezeu inaintea acelui atac armat inexplicabil, ori inaintea acelor calamitati naturale devastatoare, gasiti aici mangaierea care va va face sa sperati din nou. 
 
Pe masura ce Yancey isi istoriseste experientele personale de calator pe taramul suferintei, vei fi echipat sa raspunzi la propria-ti suferinta intr-un mod pe care nu l-ai fi crezut niciodata posibil si, in loc sa te indepartezi de Dumnezeu, te vei apropia si mai mult de El.
  1. Fii primul care lasa o impresie

Ce parere aveti despre acest produs?

LIVRAREA COMENZILOR / COLETELOR

 

Magazinul nostru livreaza comenzi / colete in Romania si oriunde in lume prin:

 

Livrare in Romania:

Posta Romana (oriunde in Romania), cu ridicare de la Oficiul Postal de care apartineti.

Curier Rapid GLS (oriunde in Romania), cu livrare direct la domiciliul sau locul dvs de munca.

Pentru curier rapid, NU se percepe taxa pentru kilometri suplimentari. Taxa este unica indiferent de greutate, rambus sau locatie.

 

Livrare in strainatate:

Posta Atlassib;

Tabita Tour;

Posta Romana Internationala Clasica;

Posta Romana Internationala Rapida (EMS);

Curier Rapid International GLS;

 

Costuri

 

- Costurile de livrare sunt suportate de catre client sau de catre magazinul nostru atunci cand exista promotii sau gratuitate la costurile de livrare;

- Taxele de transport difera in functie de operatorul cu care se efectueaza livrarea (Posta Romana, Curier Rapid, etc), in functie de greutate si rambus;

- Pentru livrarea in strainatate, costurile difera in functie de tara si de greutate;

- Costurile de transport sunt calculate si afisate automat de catre sistemul nostru, in momentul adaugarii produselor in cos;

- In strainatate livram numai dupa ce in prealabil clientul a platit costul produselor si taxele de transport.

Magazinul nostru are integrata o modalitate de afisare in mod automat a costurilor de livrare atat pentru Romania cat si pentru strainatate.

Pentru a afla costurile de transport aferente comenzii dvs, plasati o comanda, alegeti tara si modalitatea de livrare si sistemul nostru va calcula automat costul livrarii.

Va multumim!

MODALITATI DE PLATA

 

Magazinul nostru va ofera posibilitatea sa platiti prin cele mai diverse metode. Alege orice modalitate de plata ti se potriveste de mai jos. Modalitatile de plata de mai jos, va vor fi afisate in momentul in care plasati comanda.

 

1. Plata rambus - platesti cand ridici coletul fie de la oficiul postal de care apartii (pentru livrarea prin Posta Romana), fie de la curier (pentru livrarea prin curier rapid);

2. Plata prin transfer bancar - platesti de la banca prin ordin de plata sau online prin transfer bancar. De preferat pentru clientii din strainatate.

La plasarea comenzii pe site ti se va afisa aceasta modalitate de plata. Odata selectata ti se va deschide o casuta in care vei primi automat toate detaliile pentru plata prin transfer bancar (IBAN-ul contului, numele bancii, etc)

3. Plata online cu cardul - platesti online cu cardul de oriunde esti;

4. Plata prin Western Union - optiune valabila doar pentru clientii din strainatate. Optiunea ti se va afisa in mod automat numai daca ai ales pentru livrare o alta tara decat Romania. Odata selectata aceasta optiune, ti se va afisa in mod automat un mesaj in care vei primi toate detaliile necesare pentru transferul banilor prin Western Union;

5. Plata prin MoneyGram - optiune valabila doar pentru clientii din strainatate. Optiunea ti se va afisa in mod automat numai daca ai ales pentru livrare o alta tara decat Romania. Odata selectata aceasta optiune, ti se va afisa in mod automat un mesaj in care vei primi toate detaliile necesare pentru transferul banilor prin MoneyGram.

Va multumim!

Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la:

Telefon: 0746.451.355

              0762.017.078

       

 

POLITICA DE RETUR

 

In conformitate cu dispoziţiile OG nr. 130/2000, art. 4, alin.b: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.

Magazinul nostru a extins termenul de retur la 30 de zile calendaristice.

Magazinul nostru verifica cu grija fiecare produs pe care il pregateste in vederea expedierii catre cumparatori. Dar, in cazuri exceptionale in care produsele expediate au diferite defecte acestea vor fi returnate si inlocuite cu altele fara defect. Daca produsele sufera deteriorari in urma transportului, magazinul nostru va retrimite un colet nou cu alte produse pe cheltuiala noastra.

Cumparatorul are dreptul sa solicite schimbarea produsului cu unul conform, sau poate solicita returnarea banilor. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista pe stoc, se va restitui contravaloarea lui.

Pentru ca produsele returnate sa fie inlocuite cu altele conforme, plata transportului intra in responsabilitatea noastra.

Daca un produs oferit de magazinul nostru este diferit fata de descrierea lui de pe site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de Garantie si Retur a produselor, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

Orice reclamatie privind produsele livrate va fi adusa la cunostinta noastra in maxim 24 de ore de la primirea comenzii. Magazinul nostru o va solutiona in maxim 3 zile din momentul solicitarii.

In cazul in care coletul nu a ajuns in buna stare la dumneavoastra sau produsele prezinta defecte, clientul poate cere returnarea banilor, dar nu si despagubiri suplimentare. Cheltuielile aferente returnarii produselor intra in responsabilitatea vanzatorului.

Va multumim!