Titlul A fi sau a avea? a fost gândit pornind de la două verbe englezeşti: „to be” şi „to have”. Mesajul principal al cărţii este acela de a investi în primul rând în creşterea şi dezvoltarea personală. A fi - ceea ce eşti - determină a avea - ceea ce ai - , cât şi relaţia cu ceea ce ai. Punând împreună cele două verbe, rezultă un nou verb: „behave”= „a se comporta”. Acesta ar putea fi tradus şi ca o cerere sau o solicitare: „Poartă-te frumos!” Nu doar modul în care acţionăm şi deciziile pe care le luăm, ci şi modul în care ne comportăm influenţează ceeea ce suntem şi ceea ce avem.
Paulin Giurgi a studiat marketing, managementul companiilor şi dezvoltare internaţională şi este vicepreşedinte al Centrului Media European „Hope Media” , care operează, printre altele, canalul de televiziune în limba germană „Hope TV”, care funcţionează 24 de ore din 24, 7 zile din 7, lângă Darmastadt, Germania.
ISBN: 9786060872948
Nr de pagini: 200