
Capcanele Facebook-ului
EDP0001

❤️Ajută-l pe Vlad să trăiască!
Vlad are nevoie urgent de o operație în Turcia, costă 30.000 €. Fără ea, inima lui se va opri. Comandă acum acest produs și contribuie la salvarea vieții lui!
Categorie: Carti crestine
Cartea „Capcanele Facebook-ului” ofera o analiza profunda a problematicii comunicarii - nevoia umana de comunicare, elementele componente si tipologia formelor d ecomunicare, relatiile umane in comunicare - cu un accesnt particular pe comunicarea virtuala, mediata de calculator, si a efectelor acesteia asupra individului si relatiilor sale. Bazat pe un amplu studiu sociologic autorul ajunge la cateva concluzii semnificative cu privire la riscurile comunicarii virtuale: dependenta periculoasa, influenta negativa asupra relatiilor personale si de familie, narcisism, depresie, desacralizarea vietii. (Corneliu Constantineanu)
Remus Runcan este licentiat al Universitatii Babes-Bolyai din Cluj Napoca, in domeniul Teologie, specializarea Teologie Baptista Pastorala, din anul 1996. In anul 2002, a primit titlul de Master of Arts la TCM International Institute Viena, Austria. In acelasi an, a absolvit cursul postuniversitar Practica asistentei sociale orientata spiritual, la Universitatea de Vest din Timisoara.
In 2003 a urmat cursul postuniversitar Management competitiv, resurse umane, financiare si marketing, la Universitatea Politehnica din Timisoara. In anul 2016, a sustinut teza de doctorat in cadrul Scolii Doctorale de Sociologie de la Universitatea de Vest din Timisoara, cu tema „Comunicarea virtuala si efectele ei asupra relatiilor umane. Capcanele Facebook-ului”.
In prezent, Remus Runcan este pastor al Bisericilor Baptiste “Maranata” din Timisoara si “Speranta” din Anina si membru al Comunitatii Bisericilor Crestine Baptiste din Timisoara.
Domeniile de interes stiintific sunt legate de: teologie practica, asistenta sociala, comunicare, educatie si Facebook.
CUPRINS
Introducere / 33
1. Comunicarea – o perspectiva sociologica / 41
1.1 Definitii ale comunicarii / 41
1.2 Definitii ale comunicarii virtuale / 45
1.3 Nevoia de comunicare / 48
1.3.1 Nevoi de ordin fizic / 50
1.3.2 Nevoi de ordin social / 50
1.3.3 Nevoi de ordin identitar / 51
1.3.4 Nevoi de ordin afectiv / 52
1.3.5 Nevoi de ordin spiritual / 53
1.4 Elementele componente ale comunicarii / 55
1.5 Comunicarea si relatiile umane / 58
1.5.1 Relatiile între prieteni / 59 
1.5.2 Relatiile de familie / 61
1.5.3 Relatiile profesionale / 64
1.5.4 Relația cu Divinitatea / 66
1.6 Tipologia formelor de comunicare / 69
1.6.1 Comunicarea verbala / 70
1.6.2 Comunicarea nonverbala / 72
1.6.3 Comunicarea de masa / 74
1.6.4 Comunicare și manipulare / 76
1.6.5 Comunicarea virtuala / 81
2. Facebook-ul – vârful comunicarii virtuale / 109
2.1 Scurt istoric / 110
2.2 Parintele Facebook-ului: Mark Zuckerberg / 114 
2.3 Legatura cu alte retele virtuale / 115
2.4 Oportunitati / 117
2.5 Riscuri / 120
2.5.1 Dependenta – riscul major / 120
2.5.2 Narcisismul / 127
2.5.3 Depresia / 128
2.5.4 Libertinajul sexual / 130
2.5.5 Insatisfacția în familie / 137
2.5.6 Desacralizarea vieții / 139
3. Metodologia de cercetare / 143
3.1 Prezentarea problemei / 143
3.2 Scopul si obiectivele cercetarii / 144
3.3 Ipotezele si operationalizarea conceptelor / 145
3.4 Structura populatiei si esantionul / 149
3.5 Designul cercetarii / 155
4. Ancheta sociologica / 157
4.1 Descrierea instrumentelor / 157 
4.2 Descrierea chestionarului / 161
4.3 Pretestarea chestionarului / 162
4.4 Colectarea datelor / 163
4.5 Analiza fiabilitatii scalelor folosite / 164
4.6 Rezultatele cercetarii cantitative / 170
4.6.1 Prezentare descriptiva a datelor obtinute / 170
4.6.2 Prezentarea corelatiilor si testarea ipotezelor /197
5. Interviul de grup (focus grup) / 269
5.1 Eșantionarea / 270
5.2 Ghidul de interviu / 271
5.3 Rezultate obtinute / 272 
6. Limitele cercetarii si directii viitoare / 293
6.1 Limitele cercetarii cantitative / 293
6.2 Limitele cercetarii calitative / 294
7. Concluzii generale si recomandari / 297
7.1 Concluzii teoretice / 297
7.2 Concluziile anchetei sociologice / 299
7.3 Concluziile interviului de grup / 303
7.4 Recomandari / 305
Bibliografie / 309
Anexe / 328
| Autor | Remus Runcan | 
| Tip Carte | necrestina | 
| Categorie | Carti educationale | 
| Subcategorie | Psihologie aplicata | 
Recenzii clienti
(0 Recenzii)
Note si Recenzii
Nu există încă recenzii.
Fii primul care își spune părerea!
Evalueaza acest produs
Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *

