


EXPERIENTA APPLE
AM7776

❤️Amelia are urgent nevoie de noi!
Amelia are 3 anișori și suferă de CANCER. Are nevoie urgent de 25.000 € pentru tratament în Turcia. 👉 Donează acum pentru viața ei!
Gallo este redactor la Bloomberg BusinessWeek si Monster.com, important orator si sustinator de seminarii, avand aparitii la CNBC, NBC, MSNBC.com, BNET, Forbes.com si in New York Times, Wall Street Journal si Investor’s Business Daily. Este fost prezentator TV si ziarist financiar, castigator de premii Emmy ca jurnalist pentru CNN, CBS, CNET, Fox si Paul Allesn’s TechTV.
Gallo locuieste in San Francisco Bay impreuna cu sotia si cele doua fiice.
Reinventeaza-ti afacerea astfel incat sa le oferi clientilor tai satisfactie si experiente memorabile
Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun de care dau dovada clientii lor nu se afla doar calitatea extraordinara a produselor, ci niste oameni exceptionali, extrem de informati, carora li se acorda putere de decizie, fiind motivati sa le ofere cumparatorilor o experienta cu adevarat memorabila. Carmine Gallo, expert in comunicare si un autor care a studiat indeaproape compania Apple, ne prezinta principiile si practicile care i-au facut pe clienti sa fie atat de fideli brandului si ne explica cum putem obtine rezultate uimitoare oferind servicii la standarde inalte.
„O multime de sfaturi si de resurse utile pentru toti cei interesati sa isi reinventeze afacerea si sa le ofere clientilor o experienta extraordinara, astfel incat sa le fie loiali pe viata.“
| Autor | Carmine Gallo |
| Tip Carte | necrestina |
| Greutate | 0.24 |
Recenzii clienti
(0 Recenzii)
Note si Recenzii
Nu există încă recenzii.
Fii primul care își spune părerea!
Evalueaza acest produs
Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *
